Documentele necesare pentru abilitare serviciu extern

12 Iun

Opisul cu documentele  necesare pentru abilitare serviciu extern

  • Cere de abilitare (conform anexa 8 din HG 1425 / 2006 modificat prin HG 955 / 2010)
  • Copie dupa certificatul de inregistrare ;
  • Copii de pe documentele care atesta pregătirea profesională şi nivelul de pregătire în domeniul securităţii şi sănătăţii în munca, conform prevederilor art. 31 şi 32 ;( HG 1425 / 2006 modificat prin HG 955 / 2010)
  • Curriculum vitae pentru personalul care va desfasura activităţile de prevenire şi protecţie ;
  • Documente care atesta experienta de cel puţin 5 ani în domeniul securităţii şi sănătăţii în munca pentru personalul care va desfasura activităţile de prevenire şi protecţie ;
  • Memoriu de prezentare din care sa rezulte mijloacele materiale şi resursele umane de care dispune ;
  • Declaraţii ale personalului serviciului extern privind păstrarea confidenţialităţii, în timpul şi după încetarea desfăşurării activităţilor de prevenire şi protecţie, asupra   informaţiilor la care are acces.

 www.instructiunissm.comsuportul tau privind SSM !

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: