PAREREA TA CONTEAZA !

27 Noi

Aici poti sa-mi pui intrebari, sa lasi sugestii, sau sa spui si altora ce ti-a placut sau nu la site-ul www.instructiunissm.com 

Parerea ta conteaza pentru mine. Scrie un comentariu !

2 Răspunsuri to “PAREREA TA CONTEAZA !”

  1. andrei 30 Noiembrie 2011 la 15:26 #

    Faptul ca am platit prin sms si am primit imediat pachetul comandat m-a ajutat. Materialele , ok, chiar destul de repede le-am personalizat. O idee buna asta cu plata prin sms.

  2. Costinel 6 Decembrie 2011 la 22:14 #

    Buna seara…am comandat 2 cd-uri de pe http://www.instructiunissm.com si http://www.suportssm.ro si sunt foarte multumit de promptitudine.Documentatia este foarte vasta si mi-a fost de mare ajutor.Va multumesc si o sa mai colaboram pe viitor!!!

Lasă un răspuns

